sh2awa


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ازاي تعرف انك في فرح مصري

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
semba
بيتشاقة
بيتشاقة


انثى السمك
عدد المساهمات : 78
نقاط : 5419
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 08/03/1994
تاريخ التسجيل : 13/11/2009
العمر : 22
مزاجى مزاجى : عثل

مُساهمةموضوع: ازاي تعرف انك في فرح مصري   الأحد نوفمبر 15, 2009 1:51 pm

ازاي تعرف انك في فرح مصري

عادات وتقاليد و طقوس نراها منذ سنوات طويلة .. ولا تتغير بالافراح المصرية

عندما ترى الزفة الدمياطي

" وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "

*عندما "يبخر" العريس والعروسة بعضهم .

*عندما تجد النساء "ينمون" على العروسة قائلين

عبارات مثل

"أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة

قوي ".

*عندما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى "

هي أول شئ تسمعه عند الدخول للقاعة .

* عندما " يزوم " المصور على الشبكة و كأنها قلادة

التايتانك الماسية ..و تجد المدعوين

" هيموتوا ويتفرجوا عليها

*عندما يرقص العروسان رقصتهما الأولى

_الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم

بكاميرا الموبيل قائلين " يا ترى بيقولها أيه ؟"

*عندما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .

*عندما تأتي أم العريس كل نصف ساعة و تمسح

عرقه قائله

" يابني مش كدة , متهدش نفسك ".

*عنما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى

… الواحد جاع " .

*عندما يعرض الفيلم التسجيلي البوفيه وما يحتويه

من لحوم و فراخ و ديوك رومي.

*عندما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد تناول الطعام مباشرة .

وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته

مستكة ".

* عندما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها

" فيجيب "دي في عنيا يا طنط ".

*عندما تنطلق الزفة مسببة الإزعاج لخلق الله

و بييب بييب بييب بييب بييب .

حينها فقط ستعلم جيدا انك في فرح مصري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
FuNnYBoY
الاشقية الكبار
الاشقية الكبار


ذكر الثور
عدد المساهمات : 515
نقاط : 6188
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 23/04/1994
تاريخ التسجيل : 23/10/2009
العمر : 22
مزاجى مزاجى : عالى اوى

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   الأحد نوفمبر 15, 2009 3:36 pm

كلام سليم جدا    


من مواضيعى
برنامج يخلى الويندوز الى عندك اصلى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
ل فيروسات الماسنجر
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
رسايل جديدة على شقاوة وبس
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semba
بيتشاقة
بيتشاقة


انثى السمك
عدد المساهمات : 78
نقاط : 5419
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 08/03/1994
تاريخ التسجيل : 13/11/2009
العمر : 22
مزاجى مزاجى : عثل

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   الأربعاء نوفمبر 18, 2009 7:54 pm

مشكور للمرور العطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*super amr*
الاشقية الكبار
الاشقية الكبار


ذكر السمك
عدد المساهمات : 529
نقاط : 5988
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 07/03/1998
تاريخ التسجيل : 23/10/2009
العمر : 18
مزاجى مزاجى : تايه من العالم

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   الخميس نوفمبر 19, 2009 7:08 am

هى دى الحقيقة فعلاً للاسف


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soka cat
الاشقية الكبار
الاشقية الكبار


انثى السرطان
عدد المساهمات : 322
نقاط : 5944
السٌّمعَة : 4
تاريخ الميلاد : 09/07/1990
تاريخ التسجيل : 22/10/2009
العمر : 26
مزاجى مزاجى : مظأطت بشقاوه

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   الخميس نوفمبر 19, 2009 11:38 am

عندك حق يا سيمبا افراح تجيييييييب الملل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zero
شقى نص نص
شقى نص نص


ذكر الميزان
عدد المساهمات : 126
نقاط : 5514
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 30/09/1994
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 22
مزاجى مزاجى : مشاكس صغير

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   السبت ديسمبر 05, 2009 9:05 pm

والله أنا معنت بحب الأفراح دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
**mesho**
بيتشاقة
بيتشاقة


انثى العذراء
عدد المساهمات : 62
نقاط : 5452
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 09/09/1987
تاريخ التسجيل : 22/10/2009
العمر : 29
مزاجى مزاجى : فل واخر شقاوة

مُساهمةموضوع: رد: ازاي تعرف انك في فرح مصري   السبت ديسمبر 05, 2009 11:50 pm

فعلا والله دا الي بيحصل افرااااااااااااح ممله جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ازاي تعرف انك في فرح مصري
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
sh2awa :: اوعى تزعل نفسك :: اضحك كركر-
انتقل الى: